maandag 8 augustus 2011

Kleine update!


Afgelopen zaterdag konden we voor het eerst gaan klussen in onze nieuwe woning. Ik vond het best wel spannend om nu te kijken hoe het huis er uit zag zonder de spullen van een ander er in.  Gelukkig hoeft er niet meer gedaan te worden dan een likje verf op de muren. De vorige bewoners hadden alles netjes voor ons achter gelaten zodat we meteen aan het werk konden. 

Vanmiddag begin ik aan de laatste drie dagen werken voor mijn huidige baan. Een raar idee om dan opeens klaar te zijn bij een bedrijf waar je de afgelopen vier jaar met veel plezier voor gewerkt hebt. Hoewel dit niet mijn droombaan was heb ik toch veel lol gehad met mijn collega’s in de afgelopen jaren.

Nu is het uitkijken naar september! Nieuwe start, nieuwe baan, nieuwe studie en een nieuwe woonplaats.

Groetjes,
Mark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten